Dag 15 terugreis Bangkok Suvarnabhumi-Hong Kong en Hong Kong Amsterdam

18 februari 2016 - Bangkok, Thailand

De laastste dag Bangkok. Ongelovelijk jammer. Tijd vliegt voorbij. Wel fijn om weer in een een vertrouwde omgeving te zijn. Het hotel is echt mega goedvoor mekaar en van alle gemakken voorzien.Het bed (keuze uit 2!!) is ook een tandje beter dan het airo bed op Ko Chang.

De rest ging naar de liggende buda tempel en de massage. Jorg en ik gingen de stad nog een keer aandoen. Mega shoppingmalls gezien. Eén mbt elektronica en ééntje voor kleding.In één vd malls gegeten. Een sooort van schoolkantineconcept. Een afdeling waar je aleen maar kan eten en drinken voor cheapy prijzen. Heerlijk gegeten.
Daarn wat souveniers gehaald voor het thuisfront.

Vlucht naar Hongkong ging gelukkig voorspoedig. Een uur of 3 duurde de vlucht.We hadden namelijk niet heel veel speling om de aansluiting te halen.

Vlucht naar Amsterdam duurde wat langer. 20 minuten later aan boord gegaan.Ook nog een tijdje moeten wachten in het vliegtuig. Na 244.765 km getaxiëd te hebben,eindelijk opgestegen. Na een vlucht van 13 uur eindelijk in Amsterdam!!!
In totaal een uur of 17 gevlogen. Tamelijk brakjes toch wel zeg maarrrr..
Niet echt geslapen. Mss 1,5 uur weggedommeld (net als de heenweg dus das wel consistent Rutgert!!!).

Wachten voor de shuttlebus gaf me een koud gevoel. Mss ook omdat het gewoon koud was???? Het had gevroren ...dus dan moet je krabben!!!

Fijn om weer thuis te zijn!!! Aan alle mensen die mijn log gelezen en bekeken hebben: bedankt vd interesse!! Ik hoop dat jullie mijn vakantie een beetje hebben kunnen volgen. Er komt in de loop van volgende week nog meer op te staan. Ik heb ( op het begin van de vakantie na) niet hele lange verhalen geschreven. Meer voor mezelf wat notities gemaakt,die ik later nog zal uitschrijven. Ik heb ook nog vakantie ja!!!! De foto's ben ik wel aardig blijven uploaden. Het was namelijk wel één van mijn doelen. Altijd leuk voor het thuisfront om op de hoogte te blijven. Ik moet zeggen dat ik ook erg tevreden ben over het bijhouden van een vakantieweblog. Het is altijd handig om dagelijks ff kort bij te houden wat je gedaan hebt. Ook foto's en filmpjes uploaden was ook goed te doen. Mocht je je telefoon kwijtraken dan ben je i.i.g niet alle herinneringen kwijt.Ook handig als je je vakantiealbum maakt. Je hebt een gedetailleerd verslag en het werk is zo gebeurd. Ten aanzien van het vakantieweblog 'reislogger': super tevreden. Het is mijn eerste keer dat ik gebruik maak van zoiets. Ik ben erg tevreden over het gemak,gebruiksvriendelijkheid,en het scala aan mogelijkheden die je hebt. Ik ga ook gebruikmaken van het fabriceren van een vakantiealbum. De content is er immers al (tekst,fotoo's,filmpjes). Alleen nog een kwestie van dingetjes uitschrijven,bijvoegen en het album fabriceren.

1. Stans:
    21 februari 2016
    Welkom terug @ Losser en jouw kindjes.
    Bedankt dat we mogen meegenieten van jouw geweldige vakantie.
    Wordt vervolgd.......?
    Fijn nog een week bijkomen en nagenieten thuis.
    Tot ziens!
  2. Rutger Asma:
    22 februari 2016
    Dank je wel Stans voor je warme welkom. Goh,wat is het hier toch koud. Pfff.

Mijn kinderen weer terug te zien is altijd fijn.

Yes,deze week nog vakantie en volgende week dinsdag 1 maart weer aan de slag.