Dag 11 en 12 Gerelaxed,gegeten @ Mac Seafood,eilandtrip naar Koh Yuak

15 februari 2016 - Ko Chang, Thailand

Gisteren gerelaxed bij het zwembad en strand. Daarna bij een mooi strand gedineerd. Eten viel wel wat tegen en het bier was lauw. Wijn en het uitzicht maken dit al snel goed.Tip kon ze vergeten. Stad nog in geweest. Leuk coctailbarretje gezien en een goede Margaritha genuttigd. De avond afgesloten met een klein dessertje gekocht bij een standje met een enthousiaste eigenaar. Een combinatie van super dun deeg ( nog dunner dan filodeeg) met mango,banaan en nutella. Hearluk :-)

Vandaag staat de trip naar Koh Yuak op het programma. Mega mooi eiland. Snorkelen en de ogen de kost geven was het credooooo. Alsof je je in een aqarium begeeft. Prachtig!! Vissen kwamen bij je op het moment je ook maar 1 stap in het water zet. De dikke speedboat helpt ook wel. Pff wat een power. Avonds nog wat shirtjes gekocht.

1. Robin Zanoni:
    15 februari 2016
    Mooi om de reisverhalen te lezen, ziet er allemaal super gaaf uit.
    Wat een mega ervaring. Ik zou zeggen geniet er nog ff goed van.
    Groetjes.
  2. Rutger Asma:
    16 februari 2016
    Thanks bro!!!

Robin,dit is echt een unieke ervaring!!Ik probeer het actueel te houden. Plaatsen van fotooo's lukt me wel.
    De lange ( en uiteraard hele sterke)verhalen vertel ik natuurlijk het liefste zelf!!

Hêênig an !! Goozaahh
    Kerping