Arrived in Bangkok

3 februari 2016 - Bangkok, Thailand

Na een reis van dik 11 uur aangekomen in Hongkong,daarna doorgevlogen naar Bangkok.
Genoeg vlieg en zituren gemaakt om uiteindelijk wel in een andere wereld tetecht te komen Hotelkamer en complex is topnotch. Hectiek,intensiteit en de hoeveelheid mensen& verkeer is,wat ik tot nu toe heb kunnen zien, v.d absolute buiten categorie... Update: Besloten om niet te gaan slapen en in de comfort zone te komen door wat thaise Sanga biertjes te nuttigen. Daarna een plonsje in het zwembad gemaakt en opgetut om de stad in te gaan. Bangkok!! Wat een ervaring! Een wereldstad,vlooien-en rommelmarkt,kermis,multicultureelfestival en freakshow inéén!!!! Elke straat kent weer zijn eigen assortiment aan winkels,shop's, tentjes,marktkraampjes,verkoopkarretjes etc. . Op elke vierkante meter wordt er wel wat aangeboden en verkocht. Van het allernieuwste nep horloge tot aan zelfgevangen en gebakken vis. Alles kan hier!! Ik heb niet het idee dat ze hier op straat een keuringsdienst van waarde of HACCP kennen. Dat maakt het bijzonder en uniek!!! Na wat rondgelopen te hebben een hapje gegeten en met een omweg naar het hotel gegaan.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sjon en Truus:
    3 februari 2016
    Dit is dan het begin van een supervakantie die de zituren in het vliegtuig wel waard zullen zijn.
    Genieten maar en groeten van ons. Good goan