Dag 2 BangKok Co van Kessel tour gedaan etcc

4 februari 2016 - Bangkok, Thailand

Korte update!! Donderdag de Co van Kessel tour gedaan. Een 5 uur durende boot- en fietstocht door Bangkok. Wat een ervaring!!

Tammy en New York waren onze gidsen. Tammy wist ons alles te vertellen over de stad en het leven. New York was er voor de veiligheid en assistentie.

De ultieme manier om te ervaren hoe het leven hier eruit ziet,hoe de mensen eten/wonen/slapen/werken/geloven etc..Met name de mensen die aan de rivier wonen krijg je te zien.
Ongelovelijk om te zien in welke omstandigheden en condities men woont en leeft. Religie en spiritualiteit speelt een belangrijke rol in het leven van de Thai. Chinatown is iets bijzonders om te zien. Eén gedeelte kon je zien als een mega werkplasts. Auto's die gestript worden,auto-onderdelen die daarna doorverkocht worden.... Een ander gedeelte waar ochtends de vismarkt was gehouden. De geur rook je nog,de ratten zag je nog,een vrouw die moe was lag te ronken op de grond etc.. Boten met mega amerikaanse chevy motoren. Waterlizzards ( watervararanen) die de omvang hebben van kaaimannen. > bedankt vd reacties mensen!! Mijn verhaaltjes zullen niet uitgebreider worden.Lange verhalen schrijven tijdens vakantie gaan niet echt samen. De foto's uploaden wel!!!!

1. Ruben:
    4 februari 2016
    Leuk reisblog.
    Veel plezier nog.
  2. Stans:
    5 februari 2016
    Verwarming wat hoger en dan genieten van jouw reisverhalen en foto's. Wat een wereldstad Bangkok en wat een ervaring wat jullie onderweg met de fiets en per boot te zien krijgen...
    Zie ik een fiets voor jouw verzameling thuis?
    Een goede vlucht zaterdag. Ik verheug me op Chiang Mai.

Groeten uit het altijd zonnige Wierden
  3. Sjon en Truus:
    5 februari 2016
    Als wij zien wat jullie elke dag meemaken en kunnen genieten is dat voor ons ook leuk.
    Een bijzondere ervaring!! Vooral hoe de mensen daar leven om hun hoofd boven water te houden. Letterlijk en figuurlijk. Morgen weer een nieuw hoofdstuk. Geniet ze!
  4. Ome Koen:
    5 februari 2016
    Mooi om te lezen. Gelijk maar even aangemeld. Gelijk up to date wanneer her Gunter weer een blogje plaatst.